Saturday 15 June 2013

Finally, break up.

Hi guys. Today, 15 Jun 2013, officially I'm single again. Again ! Alhamdulillah,Allah dah jauhkan aku dari orang yg tak tahu nak hargai cinta aku. Nak tau apa yg berlaku arini? Pagi-pagi lagi aku dah text dia.
Aku text, kalau dia masih lagi tak nak reply text aku, aku akan kesana jumpa dia. Then seperti yg aku jangka, dia reply. Macam ni ayat dia bagi kat aku. 'We finish..u are no longer under my concern..we FINISH !!" Semudah tu je kan? Aku memang dah agak ! Dia memang nak putus tapi dia pengecut. Dah kena paksa macam ni baru nak cakap nak break up. Kalau tak, dia just senyap macam tu je. Tak sangka selama ni aku berkawan dengan lelaki yg tak gentle. Aku tak marah pun dia buat aku macam ni. Lebih baik macam ni daripada menderita lepas kawen. Mujur dia tunjukkan sifat sebenar dia yg hati batu tu. Alasan dia apa? Dia kate dia dah tak tahan dengan kerenah aku yg menyakitkan hati dia. Dia kate aku kuat merajuk. Hello, kalau dah tak sayang tu mmg macam-macam la alasan diguna. Tapi takpe lah, aku terima andai ini pengakhirannya.

Aku redha dan ikhlas jika ini takdirMu Ya Allah. Cuma aku terkilan kenapa aku diuji lagi sebegini. Dengan perpisahan yg menyakitkan begini. Aku tak benci dia tapi aku harap suatu hari nanti dia akan sedar yg manusia tiada yg sempurna melainkan Allah swt. Mungkin juga dia ada alasan tersendiri kenapa dia buat keputusan ini. Aku cuma nak tengok, dapat ke dia cari perempuan yg mampu tahan dan bersabar dengan dia , dengan baran dia, selain aku? kalau ada, memang tu jodoh dia. Aku hanya doakan yg terbaik. Now, i will focus to my study then achieve my ambition first. Love? Orang kata, kalau kita sabar dan bila kita perolehi kejayaan dalam hidup, cinta itu sendiri akan datang perlahan-lahan pada kita. Insha'allah. Hidup harus diteruskan. Perjalanan aku juga masih panjang jika Allah masih mahu meminjamkan nyawa padaku..
Please wish me luck guys ! Love u all. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment