Monday 17 June 2013

Happy Bahagia Ceria Alhamdulillah..

Hello guys ! Assalamualaikum. Eh, apehal ceria sangat aku ni kan? Mesti korang kate, apehal la minah ni kejap sedih kejap happy. Haa , ni nak story ni. Aku dah kembali ceria semula ! Kejap , mesti korang ingat aku hipokrit kan? Hey, mane ade. Inilah aku. Manusia yg berfikiran positif. Aku tak suka orang sakiti perasaan aku. Sebab aku sendiri yg merawat luka ni. Disebabkan aku adalah doktor yg terbaik untuk hati aku, makin cepatlah hati aku ni sembuh. Aku ada family, aku ade sahabat, aku ade diri aku sendiri yg selalu bagi motivasi kat aku supaya kuatkan semangat dan bangkit semula bersama harapan baru. Sebab selagi kite hidup, selagi itu akan ada harapan :) Okey lah korang, aku cuma nak nasihatkan korang, sedih tu sekejap je takpe, jangan lam-lama. Takut sedih tu bercampur pulak dengan bisikan syaitan. Haru hidup korang nanti. Perasaan itu boleh dilawan. Dan sebagai orang Islam, korang mestilah tahu apa yg patut korang buat bagi menenangkan hati, kan? gudluck guys ! take care. semoga kite ketemu lagi . xoxo. gudnite ! ^_^

No comments:

Post a Comment