Saturday 26 January 2013

Hello 2013 ! :>

Assalamualaikum. Hye again. I'm back! Alhamdulillah, masih diberi kesempatan oleh Allah s.w.t utk merasai nikmat hidup di tahun 2013.. with new spirit , new life , new love :)
Guess what? i never thought my beloved person now adalah seseorang yg sangat rapat dgn aku.
Perasaan menyayangi nya adalah anugerah dari Allah, akan ku jaga sebaiknya.. Perkenalan 2 tahun lepas, akhirnya membawa kpd sebuah perhubungan yg sangat bermakna. Dia telah menyatakan hasrat utk melamarku.. aku juga telah pun berjumpa dengan keluarganya,alhamdulillah.. hubungan kami direstui..
Now, turn dia pulak dtg perak utk bertemu dgn family aku. Insyaallah,bulan jun 2013 nnt. Mase tu aku pun tengah semester break! :)
Mudah-mudahan segala perancangan kami mendapat keredhaan dan restu dariNya.. Amin.
Aku amat menyayanginya Ya Allah.. perkenankan jodoh antara kami Ya Allah..
Aku tak kuat utk menghadapi kekecewaan lagi.. utk kehilangan dia, takku sanggup Ya Allah..
A.H.M.A.D , satu nama yg telah menawan hati ini. satu nama yg bakal membimbing aku suatu hari nanti. suatu nama yg akan bergelar suami kpdku nnt dgn izinNya.. mudah2an keluarga aku juga merestui hubungan kami. Niat kami benar2 ikhlas utk bersatu dgn ikatan yg sah di sisi islam..
Saya tunggu awak jemput saya ea :)
Jaga diri, jaga hati , aku untukmu.Pasti! <3 p="">

1 comment:

  1. Selamat berblog
    Dan semoga ikatan sdri dgn Sdra AHMAD
    diberkati dan dilindungi Allah,

    ReplyDelete